bröllops duellen

det var den filmen vi hyrde , den var ganska bra fakstigt . Den handlade om att dom var bästa vänner och har varit i 20 år . och dom har alltid drömt om att ha ett underbart bröllop på ett specielt ställe kommer inte ihåg vart . och sen blir båda förlåvade nästan sammtidigt . och då ska dom bästella lokalen och så och då tog en av dom på 6:juni och andra 27:juni för att båda skulle gifta sej på juni , samma lokal . och då bästemmde dom det . och sen efter några dagar så fick dom reda på att dom gjorde fel och det var bara den 6:juni som funkade och då skulle dom försöka övertala hon som beställde den 27:juni att avgå men hon vägra och då var en tvungen att flytta tid men den andra tiden var den 15:juni om tre år . och då börjar dom bråka med varandra och så ( förstörde ) . men jag tänker inte avslöja vad dom gör mot varandra eller slutet . men jag kan säga att det är en komedi . och dom som inte har sätt den så kan den hyras på alléplan  : p om ni vill se den !?
puss och hej , skriver mera sen / m


Kommentarer
Postat av: melinda

Jag har också sätt den filmen :) jag tyckte en var jätte bra , men man får ju tycka som man vill :)

2009-07-12 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0