busted .

shiiit säger jag bara , jag måste berätta en sak jag inte är nöjd över . jag har test rökt i circa 2 veckors tid typ . och jag tänker int göra dt igen . jag hoppas ingen av er heller gör det . Fan man eh int  " tuff " om man röker . jag som eh jätte kort ska appsolut int göra det . furst och främst så kan man stanna i växten och man kan få mycket problem när man eh så ung och att man kan få canser när man blir äldre . asso det eh bara skit ! och igår fick mina föreldrar reda på det . och jag blev så jävla orolig fast jag int visade det men men . nu har jag tummat med mina päron att aldrig göra om det och det tänker jag hålla . aja , fitta måste ju göra om designen och headen . hehe  aja ses.
puss hej / m



Kommentarer
Postat av: emelie

vi lovade du svek lovade igen svek, eller lovade du på riktigt ? igentligen så är det okej om du gör det bara inte jag får se eller känna lukten av när du förstör ditt liv. jag vill inte veta att du går något mot dig själv som kan förstöra din framtid . men jag vill hjälpa för att jag står inte ut med att du kanske försvinner före mig, för grejen är den att jag älskar dig verkligen

2009-07-07 @ 21:29:42
URL: http://baraemelieo.blogg.se/
Postat av: malin

gumman . jag har hört lite om dej också . inte att du har gjort utan annat . och jag kommer alltid stå vid din sida men du har nästan lämmnat mej för det :o

jag hoppas värkligen att du ALDRIG testar ! <3

2009-07-08 @ 14:52:42
URL: http://pussiemalin.blogg.se/
Postat av: emelie

jag är inte världens bädta tjej men jag lämmnar inte en sån bra och snäll ( och snyggaste;) ) tjej, fuck off jävla alla andra, malin är min ( du kanske inte visste det men du är min mohaha:))

2009-07-09 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0