farmor och farfar nu .

skit trött på denna data nu . skrev just klart skit lång text och skulle spara den försvann så jag kommer skriva en kortare variation nu . så ..jag kommer nu skriva om gårdagen och idag så... igår så va jag bara i sofffa och kolla på tv . blev så arg på mej själv idag . det var lixom fint väder ju ,. ajaj , skit surig igår och så , så min mamma och pappa skulle röra mej ur soffan så dom sa att jag skulle få torkade frukter ( älskar dom ) om jag földe med dom till min tränare och skulle hjälpa honom med huset så jag följde med dom och väntade och sen när kl var 21.55 var vi precis ochskulle handla kom dom på att coop stänger 22.00 och då körde dom till maxi för det var närmare och då fanns det inte det på maxi så jag blev ännu surare och då ville jag inte ha något alls . och då var jag surig hela kvällen  . .. och sen vaknade jag och ville åka till farmor och farfar och sovadär en natt . och jag ringde och frågade och jag var välkommen . och jag duschade , packade ... och var klar att åka. och jag ville köpa något fint till farfar och farmor för för några månader sen fick jag reda på att farfar hafk canser . och hade haft det sen jag var 2 år . och då sa dom till doktorn (  för tio år sen ) att han hade ett halv år kvar att leva , högst ett år , men då hade dom fel för han har levt i 9 år til , och nu börjar han bi sämmre och jag tycker så så synd om han och mej . för att han har ont och så . och att jag kommer mista min älskade farfar som betyder jätte mycket för mej . men jag håller hoppet uppe nu , men men, jag köpte jordgubbar istället , heh dom älskar det . och jar hjälpte pappa att fälla ett träd nu . men nu ska jag gå , kanske skriver imorgon kväll eller om ni har tur innan , ha det bra så länge och sakna mej inte . pussar / m & f & f
( köpte också boken : När jag hör din röst . tvåan av twilight . älskar twilight ni som inte vet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0