Fiskandet .

hejhje , kom hem 12 igår och årkade inte skriva . men jag börjar från början , jag och malin skulle ju fiska med pappa . men mali årkade inte så det var bara jag och pappa så då åkte vi kom kom dit typ 11. fixade lite med båten och så sen när vi precis skulle åka kom det värsta skuren och då åker vi till en bro . och sitter under bron ( med båten ) sen slutade det regna , och sen åkte vi och köpte glass ., vi spännnde fast båten och gick mot glassaffären . och jag köpte en mjukglass och pappa en sandwist . eller vad det heter , aja , sen åkte vi och fiska och jag fick napp . men den släppte vid båten , det var en jädda och den var stor . sen åkte vi vidare och fick ingen napp på flera timmar så ingen fisk för oss .  lite tur faktiskt dom är äckliga . Och sen åkte vi till , där alla båtar åker ( stora ) eller inte alla men gotlandbåtarna . och det var skit stora vågor och vi åkte på det snabbaste och man flög som in i helvete . och jag flög nästan av . sen fick jag också styra , jag är bäst men motorn hoppade och så för jag gjorde något fel . men men , sen åkte vi till våra kusiner och åt jätte god mat . kommer inte ihåg vad det heter men det var gått . sen åkte vi hem och då var klockan typ 11 . och då kom det en tunel och då var dom som jobbade där åka med en bil före oss och då tar det jätte lång tid . men sen kom vi hem och jag hade jätte ont i ögat så vi beställde tid hos doktorn idag . kl 3 . men nu måste göra mej klar nu . äta frukost och så . men hej då , pussar / m
juste fan , jag badade oxå ( i havet )  :D <3

Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

söt blogg :)

2009-07-15 @ 18:36:14
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0