God natt / God morgon .

hejhej , sorry att jag int loggade in igår . sommna till filmen harry potter . Innan den såg jag twilight  . Och den eh min favorit film ., asso fan vad jag eh kär asso . Han som spelar huvudrollen där ( Robert pattinson ) Han är min och malin´s stora kärlek . Jag har tilloch med bestämt hur vi träffas och så . När jag eh 18 är han 28 år och då åker jag till London och träffar honom och vi kommer gifta oss i ett skit stort vitt tält vid stranden och ha några 5åringar som kastar rosenblad när vi går in ( måste vara fina ) :) . och vi kommer få¨2 barn . en kille och en tjej . Dom heter jessica och Brandon . och vi ska bo i ett 5 våningshus och ge 1000000 kr i månaden till barnen i Världen , fast bara till dom fattiga . vi ska ha en hund som heter Spike . och han ska köpa mej en stor garderob . och vi kommer leva lyckligt i alla våra dagar tsm <3  .  jag ska vara med malin idag oxå vi kommer typ att busa :) heh . men måste fixa lite med bloggen oxå .
puss hej lever pastej / m <3

ÄLSKAR HAN VÄRSTA MYCKET JU <3

Kommentarer
Postat av: patricia

asså malin du har bra fantasi gumman<3;)

2009-07-09 @ 15:45:33
Postat av: malin

tack tack :) <3

2009-07-09 @ 16:14:53
URL: http://pussiemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0