Godmorgon <3

hejhej , först vill jag bara säga att jag är skit stolt för mej själv . jag har vaknat 1 - 3 alla andra dagar och nu när vi skulle fiska skulle vi gå upp 9 och åka iväg 10 , och nu vaknade jag halv åtta . har fixat lite i mitt rum medans oxå . Och igår skrev malin ett brev till mej , för båda skulle dusha idag och då skrev hon typ värsta brevet att hon kommer lämna mej och så och i slutet stod det gissa vad jag lämnar dej för , (vänd ) .. dushen heh , och malin sover ju redan så när hon ser det brev jag skrev för inte så länge sen så är jag redan i dushen :) och idag kommer jag inte ha tillgång till data så jag kommer blogga lite senare . Och en sak ska ni få veta , JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BÅT . kan faktiskt styra oxå :) men nu måste jag kolla på malin så att hon inte vaknar innnan mej , eller i alla fall dushar innan mej . så bye bye . <3
sakna mej inte för mycket bara / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0