hejjssan .

hallo , hade varit hos F&F dom senaste två dagarna . det var kul men nu är det över .. kom hem för några timmar sen för att jag skulle packa till imorgon . men så blev det inte vi skulle till maxi , men istället åkte vi ( jag , syrran , mamma ) till centrum och skulle handla skor till mej , tillfelliga , som jag bara skulle ha med mej till norrland . aja , jag hittade många fina saker tex som , mjukis overall , vitt linne / klänning , skärp , skor , underkläder ... men årkar inte skriva,Fast jag har en skit jobbig mamma som ska påpeka allt och alla . ena sekunden säger hon att det är jätte fint och nästa men det kan du ju inte få , det ser ju ut som ... åhh , så jag tröttnade på henne efter inte så länge , och då sket jag i och köpa något alls , men jag han köpa ett par as fula skor , tur att ni inte har sett dom alltså , dom är förskräckliga och ett linne och ett par troser ( string )  , sen var jag jätte hungrig så vi gick till tjockis stället och beställde chisburgare och en cola  . seb pallade jag inte mera så jag åkte hem / eller vi alla . så nu är jag hemma , och en liten rolig grej som är i min humor exakt var att det var en tant på donken so åt en hammburgare och hennes telebaba ringde och hon svarade så här : hej det är berit och äter på donken / m och har en hamburgare i munnen , vad vill ni ? hahah så jävla roligt asso . men ,  men alla behöver ju inte ha min humor direkt . aja , moste skriva packnings lista nu . kommer skriva den på bloggen sen så får ni se . men nu moste jag gå , pussar / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0