idag 7 juli 09

idag har jag gjort typ ingenting har bara fixat lite med bloggen . jag vaknade halv 2 typ . inte träffat någon . men ska typ träffa malin imorgon tror och hoppas jag . jag har haft ansikts mask heh en lile . kan tuvär inte lägga ut några bilder på mej :( om ni int har härt simmade jag med min mobil i handen och den fick vatten skada och funkar int , och har en reser nu . men min kamera har ingen sladd , eller joo . heh ska fixa lite bilder te bloggen :)  aja , jag har solat i solarium med emelie och ammi för några dagar sen och jag har värsta bikini randen sen dess . fast min rumpa eh röd :s <33 ska ta några bilder nu .
så hej då , kyssar från / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0