Kajsa

hejhej , jag var hos doktor idag . det gick ganska bra faktiskt , fick någon röd sörja i ögat och blev gul runt ögat : o men det gick bort efter jag tog vatten och papper . men sen åkte jag hem och fick höra att min katt hade lekt med en fågelunge och den är jätte söt och var inte skadad men den hade inte lärt sej flyga och äta så jag ska ta hand om henne , den heter kajsa , och det är en gulsparv men den är brun och sötast när den är liten ,den är jätte fluffig : ) men nu ska jag mata den med ris . ( har kollat och forskat lite om dom , och dom äter kokat och osaltat ris , havre och något mer men kommer mata den med det jag skrev och vatten . har också gjort ett bo och så .jätte fint , om jag hade kamera som funkar skulle jag lägga in bilder .
men hej då så länge . kommer skriva mer sen . men nu ska kajsa skriva lite : ghytjs . heh så sööt .pussar / m & k <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0