kvällen med malin

hejhej , nu har jag och malin ätit donken mat . asso fan jag eh så jävla onyttig :o  först köpte vi chips och läsk och sen något jävla donken mat . jag ska bli nyttig faan . asso jag eh lixom liten och så och sen när jag blir äldre kommer jag bli värsta tjock ju : ( aja , jag och malin kommer göra lite kuliga saker och omogna men men , jag och malin har int växt upp helt ännu : ) heh , men kondomer : p . och så kommer vi spela spel blogga lite till . jag vet inte riktigt vad vi ska göra . men mycket i alla fall .

jag och malin har inte kommit in i tiden ännu för vi vaknade två och åt typ halv 3 frukost sen åt vi inte så mycket mera än chipsen och läsken . sen åt vi donken ( middag ) nu asso 12 :s heh jag och malin eh så duktiga : p .  Och malin provade min pappas motorcykel hjälm och hon såg pantad ut : ) jag ska köpa en rosa fin hjälp : D . Heh , NU ska jag och malin lägga in bilderna på oss : ) heh . fast det kanske tar ett tag . min data eh lite seg :) <3

Juste det om youtube och så bara kanske blir av för att jag och malin dansade lite magdans . och sen kanske vi ska dansa värsta mycket för att få muskler . asso om man känner på våra magar bara guppar det : p . hee . ska dansa som micheal jackson heh , och lady gaga och britany spears . Just nu dansar malin lite magdans i fönstret och jämför om hon har blivit smalare . heh .

vi kommer inte få vara inne så mycket på datan för min pappa ska jobba imorgon och då får vi inte störa han när han sover , i alla fall väcka : p . vi kommer också att blogga mycket imorgon tror jag , i alla fall jag :)  och om ni vill besöka malin ´s blogg så fins den på http://maalinc.blogg.se :) och min eh ju såklart http://pussiemalin.blogg.se hehe , aja ska dra nu för stunden i alla fall : ) och vill bara säga att jag kommer få en ny design , fast jag älskar den jag har nu och hon som gjorde den , asso yrla . hennes blogg : hhtp://pirla.blogg.se . heh besök lite .

hej då , pussar och kramar / m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0