lite kul medans ni väntar / tagen av J

Stjärntecken:
Lejon: Jag kysste
Oxe: Jag hånglade med
Jungfru: Jag hade sex med
Fisk: Jag hade en rejäl fajt med
Skorpion: Jag sprang naken med
Skytte: Jag knullade
Vattenman:  Jag mördade
Kräfta: Jag knivhögg
Vädur: Jag körde över
Tvilling: Jag misshandlade
Vågen: Jag bet
Stenbock: Jag slickade

Första bokstaven i ditt förnamn:
A: Paris Hilton
B: Nicole Richie
C: Lidsay Lohan
D: Min favoritkusin
E: Datorn
F: Michael Jackson
G: Min mattelärare
H: Min skrivbordslampa
I: Victoria Silvstedt
J: Mina tår
K: Peter Siepen
L: Jimmy boström
M:  Magnus Uggla
N: Ozzy osbourne
O: Kelly Osbourne
P: Peter Jöback
R: Rod Stewart
S: Ricki Lake
T: Runar Sögaard
U: Will Smith
V: Tilde Fröling
W: Stefan Holm

Vilken färg har dina trosor/kalsonger just nu ?
Gul: För att jag äger världen!
Blå: För att jag är så in i helvete sexig!
svart: För att pappa tvingade mig!
Vit: För att jag skulle kunna slippa skolan!
Grå: För att jag skulle impa på min granne!
Brun: För att jag blir tänd av det!
Rosa: För att jag är en bimbo!
Silver: För att det är sånt jag brukar göra
Guld: För att jag slog vad med en kompis.
Röd: För att jag tycker det är så hett!
Grön: För att jag vill bli transvestit när jag blir vuxen.
Orange: För att jag precis skrattade så jag kissade på mig.
Inga alls: För att jag inte tror på ett liv efter detta.
Massa färger: För att jag ville vara med i tv

jag sprang naken med Magnus uggla för jag är så in i helvete sexig !
heh , skriv vad ni fick !

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag slickade min skrivbordslampa för att jag ville vara med i tv :P<3

2009-07-21 @ 23:16:45
URL: http://sockertoopp.blogg.se/
Postat av: elin,

jag misshandlade Datorn för att jag skulle kunna slippa skolan. he, kmr du ihåg mig? vi va typ bvänner på dagis? :P

2009-07-22 @ 16:50:36
URL: http://loveshiine.blogg.se/
Postat av: emma

jag hade en rejäl fajt med datorn för jag jag är så in i helvete sexig !

2009-08-19 @ 13:45:32
URL: http://daniellaoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0