magont på natten.

asso fan vad jag hade ont inatt . jag kunde inte sova eller något och då val klockan tre och då satt malin vi datan så jag gick ner och tog yougurt och malin földe med , fast hon skulle på toa men , men . Sen kom mamma till köket där jag satt och åt , då frågade hon mej varför jag var uppe och skit och sen gav hon mej huvudvärks tabblet , vt inte om den hjälpte men sen typ stannade hon kvar och pratade med mej och fråga om malin var vaken då sa jag att hon ligger i sängen och jag råkade väcka henne men då kommer malin in i köket och försöker gömma sej för mamma under bordet hehe , hon lyckades , Min mamma eh ju lite blind ( på riktigt oxå , men inte helt ) . men det gick över efetr ett tag . Och då håller malin på värsta mycket och då puttar jag bort henne och så . Och då snackar hon om att det eh roligare att sova med någon än ensam och jag ba " inte i det här läget t yp" hehe , för hon flåsade mej i örat med flit . Och hon höll på så ända till halv 6 , det var i alla fall den sista gången jag kolla på klockan . Så nu ska jag duscha lite snabbt och om inte malin eh vaken då , kommer jag putta ut henne ur sängen och så  . Så som hon gjorde med mej förut : ( aja skriver mer när jag duschat . hare bra så länge :)
kyssar / m'

en jätte söt bild på malinc :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0