Malin Frida Carlehorn

gumman , du betyder så jävla mycket för mej . och kommer alltid att göra . du kommer alltid finnas i mitt hjärta . nu , då och förevigt . och du har alltid varit min bästavän och kommer alltid att vara , vi har såklart bråkat . men det eh ju bara om små saker lixom . Jag kan inte beskriva hur mycket du betyder för mej asso . min dröm , min önkan . asso shit kan int äns förklara gumman ,. jag saknar dej som in i helvetet . jag kommer ihåg fursta gången jag såg dej . det var i slutet av 1:an när jag kom te hanvikens skola och skulle börja där och den dagen blev jag int nervös över att börja i en annan skola , där jag int kännde någon alls . men jag visste det skulle bli bra för att jag visste att jag skulle ha den som bästis , dt var i alla fall i mina drömma det var det . fast mina drömmar kom ju i uppfullelse  :) gumman du betyder allt . hoppas du förstår ? <3
ÄLSKAR DEJ MALIN !
lite bilder på oss .


malin & malin


malin & malin


heh , kommer du ihåg ?


puss på dej gumman


badstigen


sexy :)


syster ! <3


i din pappas bil


hannas fest <3


aranäs :) <3

ÄLSKAR DEJ MEST ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0