malin hjärtat , jag älskar dig ♥

tjeenare igen . kommer nu skriva vad vi gjorde idag / igår  .  vi pratade och spela kort spel och sen när dom där nere gick vi och gjorde juce och mackor . och hämtade datorn men vi skrev inte på bloggen utan var inne på youtube och hamsterpaj och lyssna på musik och spela spel . Sen så  vaknade trötta klockan 1 typ .  för min mamma väckte oss . fattar inte hur jag kommer kunna gå upp till skolan sen . aja , sen åt vi och jag små bråkade med mamma . sen kollade vi på tv och så . sen borstade jag mina tänder , urk det känndes så äkligt  . sen fixade vi oss lite och gick till bussen . vi skulle till malin och lämna tillbaka filmen . och sen var vi på vär från malin´s bussgållplats och såg en liten katt men den såg konstig ut , på ett bra sätt . sen åt vi bacon och cola . fast malin tog ägg också . jag gilllar inte ägg .  men skulle också ha smotie men filen var gammal , men den luktade okej . men vi tog inte risken . aja , sen började vi flumma lite heh , och började sjunga om varandras mobiler att dom är dåliga och så . hon sjöng att min var en tegelsten och så och jag sjöng att hennes var en pankaka . och så hittade vi på lite grejer , som ' min tegelsten kan mosa sönder din pannkaka . och att man inte ska mobba tegelstenar för då äter den upp pannkakan långsamt och lidande . heh tråkigt men det tycker inte vi . men nu sitter vi här och gör inenting och jag hoppas vi kan hitta på något . vill inte bara sitta och slöa som vi har gjort mycket dom här dagarna . och vill bara säga att jag fick ett sms av ammi och hon frågade om  jag skulle följa med på en kryssing med henne , soffe , emma , eller kommer inte ihåg faktist vilka dom var , den 10 / .. och vill gärna följa men men vill inte lämmna malin hemma så jag ska fråga om inte hon också kan följe med . och jag kanske också ska fråga mina föreldrar , det kanske är ganska bra  : ) . men jag kommer skriva en gång till idag i alla fall ;)
puss och smek / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0