Michael Jacksson

jag fattar int att han eh död . Han var så himmla bra på musiken . Okej han kanske int var den mest gulligaste av dom alla . Men allt kanske int var sann ? men kanske . Men han var dom bästa av dom bästa . Många avgudade honom som om dom var syskon men han eh värld mycket . Fast jag tycker det eh väl mycket att ta livet av sej som några har gjort . Tänk att han var så himmla känd att Alla på jorden visste om honom , och tänk på dom fattiga barnen i Afrika dansade som han . Han var en stor idol för många . Fast jag stör mej mycket för alla hans operationer . kan lite vara därför han dog .
Jag gillade bara hans musik mycket och dans . jag blev faktiskt berörd av musiken och dansen .
RIP MICHAEL JACKSSON !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0