Norrland / kryssning

Jag ska till Norrland till mormor & morfar landställe någon vecka om någon vecka , det kommer bli skit roligt ju ., fast dom kommer inte låta mej göra så mycket , för dom är överbeskyddande , men annars om det kommer bli tråkigt och så kommer jag nog ha datan med mej och skriva lite och mobilen hänkar alltid med,  och jag har pratat med ammi om att jag ska på kryssning med henne , mandi , pattis och alice  .. och hennes mamma ., heh hennes mamma är värsta cool ju . men aja , kommer ha skit kul . men jag vet inte riktigt om det går ännu smsar med ammi nu . men jag får för mina föreldrar och så , för att tessan min syrra hade varit på gotland , ( förtfarande är ) . men ja , ja vet inte heller vilken båt det är heller . men inte heller vad jag ska ha med mej förutom min mobil , vanliga grejerna som tandbortste , borste , rakhyvel .. och annat . men inte vilka kläder och så . men men , vet fortfarande inte om jag kan följa med , men annars så blir det en annan gång . men nu måste jag städa mintt rum för att malin´s familj kommer och ska äta middag hära , vill inte derekt att man ska se mitt rum så hära eller inte i alla fall , katta och jonas ( malin´s föreldrar ) dom är skit snälla . aja , måste dra  . skriver mer sen .kysssssssssss/ m

min älskade katt , en liten bild på henne i år . älskar henne !

här är min andra katt som arg , mycket sötare i vanliga fall ,
älskar henne lika mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0