packningslistan till norrland .

hehe , lite kul att jag inte visste att min bästa vän är i norrland , fast jag vet inte om vi kommer vara på samma ställe .aja ,
ett par jeans shorts .
tandborste .
hår borste .
jeans .
underkläder , ( mina nya sexiga :p ) he .
mjukis shorts.
strumpor.
deoderant..
perfym.
rakhyvel .
smink .
handuk .
linnen .
en liten klänning .
böcker ( om jag kunde drömma . när jag hör din röst )
bikini .
koftor .
skor .
hårgrejer .
medecin .
macka till bil resan .
laddare .
mobil .
dator.
dusch grejer .
tränings overall ( ska springa varje dag i 40 min )¨
hudkräm .
kuddar / täcke .
masage grej .
GODIS !
PENGAR ! ( har med mej banken ( pappa ) )
skivor till bilresan .

Om det är något ni vet att jag har glömmt . skriv som kommentar : ) <3
kommer att sakna sverige mycket . eller jag vet inte om norrland ligger i sverige ...hmm men jag kommer sakna stokholm " och alla läsare ! <3 fast jag åker inte ännu , åker fem på morgonen :S fattar inte hur jag kommer komma upp på morgonen , men det får jag hoppas ! jag kommer blogga lite innan jag åker också <3 puss / m

till dom som inte vet så är jag livrädd , då menar jag livrädd för älgar
och renar och björnar . och jag vet inte om jag komer vara avslappnad
där uppe , för jag måste ju vara på min vakt . och jag vet inte vad man
ska gör när man möter på sånna stora djur , vet ni ? SKRIV ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0