tråkigt

årkar inte skríva om norrland . kánske kommer skriva om det lite senare eller så pallar jag inte , men men . har varit med emelie och har haft sjit kul men jag saknar också malin . men jag och emelie har åkt rullskriskor eller vad det heter och så ska vi göra en linbana för rullisarna , för jag får inte åkan hjälm och skit bara för min klantiga pappa brutit något botbenet och skit för han trilla , och det var i världens fart för världens brantaste backe och dom tror att jag gör det och jag hatar det , aja jag har också färgat håret , eller emelie och det skulle bara bli slingor för jag fick inte igentligen och jag gjorde det ändå , och det blev väldigt blond tycket jag fast jag är ju intre van ännu men men , emelie har en liten hemmlis som ni som är i vår skla kommer få se när skolan börjar , men jag säger inget nuu .. jag trillade idag i en uppförs backe med rullisarna och skrapa upp min armbåge och jag låg helt stilla för att lura ememlei men det gjorde jag inte för att så hon lurade mej och gjömde sej och jag låg ju där helt still på väg kanten och då stannade det en bil , då lyfte jag på huvet och fick se henne i bilen med en suck , en lättnad suck , för hon trodde jag var död och då as garva och avslöjade sej , ajaj , kommer skriva imorgon och det . jag måste gå nu ska äta lax och potatis med hollandsås :p godnatt så länge . pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss / m

bilden kommer från malins dator , jag tog den av henne bara för
att jag tyckte den var jätte gullig , och det är malin som tog den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0