ttGodmorgon sverige

kommer inte skriva så mycket detta inlägg eller idag . kommer inte ha tid tror jag . men får se . skulle igentligen vara med johanna idag men det gick inte för jag är här på månbacka . menmen det kommer andra dagar , fast jag saknar henne as mycke .. igårkväll läste jag till sida 81 i den boken jag köpte igår . Malin rekomenderade den boken för mej , och den är jätte bra hittils . men jag kanske kommerarar bada med farmor idag , farfar årkar inte gå fast badet ligger nedanför backen men det kommer ju bli jobbigt för han när han ska upp också . mennu kan jag inte skriva mer , så vi syns igen .
så hej då så länge, pussar / m

saknar dej malin & fölåt överdrev .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0