5 små punkter .

 * hejhej . vi sitter imalin fina rum och sjunger *i kissed a girl * och har ätit frukost . OCH fy fan vad jag har jobbat jag har burit 3 kg stenar och dom var många , och det var jobbigt .

* jag har gjort en fika båt . eller i alla fall skissat den , kan lägga in den längre ner av inlägget . I alla fall malin hatar den och tycker den är ful . men jag tycker den eh ganska fin för att vara mej : ) hehe , okej den eh ful men jag drev :p .

* Och jag har också märkt att malin är en barnslig unge när hennes pappa försöker krama henne : ) heh , nej men hon är skinkig . <3

* men nu ska jag och malin gå ut och stuttsa på en stuttsmatta på hennes tomt  :) och sen kanske vi ska bada om vi har tur med vädret :)

* puss och smek / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0